مشاوره های شرکت حسابداری / موسسه حسابداری در زمینه سرمایه گذاری و شناسایی فرصت ها در بازار بورس

مشاوره-های-شرکت-حسابداری---موسسه-حسابداری-در-زمینه سرمایه-گذاری-و-شناسایی-فرصت-ها-در-بازار-بورس
فهرست محتوا

شرکت های سهامی : شرکت های سهامی به دو قسمت 1_شرکت های سهامی عام 2_شرکت های سهامی خاص تقسیم میشوند. که سهام شرکت های سهامی عام در بازاربورس اوراق بهادار خرید و فروش میشود. لازم به ذکر است که شرکت حسابداری و موسسه حسابداری با مشاوره و همکاری مناسب با شرکت های سهامی و سهامدارن میتواند آنها را در تاسیس شرکت و تنظیم اساسنامه یاری کرده و مسیر آنها را برای پیشرفت هموار کنند.

تنظیم اساسنامه برای تاسیس و ثبت شرکت و استارت کار شرکت های سهامی می باشد و شرکت حسابداری و موسسه حسابداری با توجه به کارشناسان متخصص خود میتواند انها را یاری کند.

سرمایه و سهام :

سرمایه هر شرکت سهامی به قسمت های مساوی تقسیم شده و هر قسمت یک سهم است و هر سهامدار باتوجه به میزان سهام خود مالک شرکت محسوب میشود و حق رای دارد. در شرکت های سهامی عام صاحبان سهام سالی یک بار در مجمع عمومی سالانه گرد هم آمده و 5 نفر را بعنوان هیئت مدیره انتخاب می کنند و اعضای  هیئت مدیره مدیرعامل را انتخاب می کنند و به همین دلیل میتوان گفت سهامدان بطور مستقیم در روند پیش روی شرکت نقشی ندارند.

لازم به ذکر است که حداقل تعداد هیئت مدیره ی شرکت های سهامی عام 5 نفر و شرکت های سهامی خاص 3 نفر است.

ارزش سهام شرکت های  سهامی به سه قسمت ارزش اسمی ,ارزش دفتری و ارزش بازار تقسیم میشود . و ارزش اسمی سهام به مبلغ ذکر شده ی هر سهم در اساس نامه گفته میشود و ارزش دفتری باتوجه به ترازنامه بدست می آید و ارزش بازار هرسهم قیمتی است که در بازار خرید و فروش میشود .

ارزش دفتری با توجه به تجزیه و تحلیل ترازنامه و صورت های مالی هرسهم بدست می آید که میتوان گفت ارزش دفتری یک سهم قیمت واقعی آن را نشان می دهد و محاسبه ارزش دفتری هر سهم کاری است تخصصی که کارشناسان شرکت حسابداری , موسسه حسابداری در آن تخصص بالای دارند و میتوانند سهامدارن را راهنمایی کنند.

ارزش بازار یک سهم:

 سهامداران همیشه با ارزش بازار یک سهم سروکار داشته و باتوجه به ارزش بازار آن را خریداری میکنند و تجریه و تحلیل ارزش بازار یک سهم کار آسانی نبوده و سهامداران باید قبل از خرید یک سهم ارزش بازار آن سهم را بصورت کامل بررسی کرده و آینده سهام را باتوجه  به صورت های مالی و وضیت مالی آن شرکت بررسی کنند .

سرمایه گذاری اشخاص حقوقی :

لازم به ذکر است که تمام شرکت ها میتوانند بعنوان یک شخص حقوقی در بازار بورس سرمایه گذاری کرده و به خرید و فروش سهام بپردازند. طبق قانون مشاورسرمایه گذارشخصی حقوقی است که درقالب قراردادی درباره ی وضعیت بازار وخرید و فروش سهام و همینطور شناسایی فرصت های بازار به سرمایه گذاران مشاوره می دهد. و شرکت حسابداری , موسسه حسابداری با توجه به تخصص خود میتواند بصورت کاملا تخصصی بازار بورس را تجزیه و تحلیل کرده و فرصت های سرمایه گذاری را در آن شناسایی کرده و به اشخاص حقوقی معرفی کرده وآنهارا در طی خرید و انجام عملیات های مالی و حسابداری بعدی آنها را همراهی کند.

-EPS در شرکت های سهامی به معنی سود هر سهم می باشد

-EPS پیش بینی شده عبارت است از پیش بینی سود شرکت در سال مالی جاری که مدیران مالی شرکت های سهامی آن را پیش بینی می کنند وتضمینی برای محقق شدن آن وجود ندارد و پیشنهاد شرکت حسابداری , موسسه حسابداری به سهامدارن این است که خودشان به کمک مشاوران وضعیت مالی شرکت ها را بررسی کنند.

-DPS به سود تحقق یافته و تقسیم شده بین سهامداران در دوره ی قبل گفته میشود .

پیشنهاد شرکت حسابداری , موسسه حسابداری به اشخاص حقوقی این است که در صورت امکان در بازار بورس سرمایه گذاری کرده و تجزیه و تحلیل بازار را به کارشناسان متخصص ما بسپارند.

 

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Search

عضویت در خبرنامه ایمیلی

خبرنامه

آخرین ارسالات

واتساپ
تماس با ما